Якщо ви купили обладнання SIGETA у офіційного дилера, то разом з чеком отримали гарантійний талон. СІГЕТА завжди виконує зобов'язання: з цією метою в Києві обладнано сервісний центр. У разі настання гарантійного випадку споживачу слід звернутися в пункт приймання/видачі центру або зателефонувати за вказаними в талоні телефонами. Рекомендуємо завжди починати зі дзвінка: проблему може бути вирішено завдяки телефонній консультації майстра.
Увага! При перевезенні або пересиланні приладу в сервісний центр подбайте, будь ласка, про ретельне упакування і дбайливе транспортування виробу. Оптичне обладнання, тим паче з дефектом, є дуже чутливим до ударів і струсів.
Техніки SIGETA б’ються за кожен пристрій: якщо модель застаріла і запчастини до неї більше не виробляють, вишукується можливість виготовити деталь в Україні. Інша справа, що вартість ремонту може виявитися невиправдано високою: тоді, за рекомендацією майстра, вам запропонують знижку на покупку аналогічного приладу SIGETA сучасної моделі.